פרסום ושיווק בגוגל Adwords

פרסום ושיווק בגוגל Adwords

שירות ניהול מלא למסע פרסום ממומן בגוגל Adwords הכוללים שדרוג שיטות המעקב, המלצות לשינויים באתר, עזרה ביישום ממשקי מעקב מתקדמים באתר לצרכי שיווק דיגיטלי חכם.

מחקר וניתוח למילות מפתח:
מציאת ביטויים רחבים, זנב ארוך ורמת התחרותיות על מילים אלו  שימוש בסוגי התאמה שונים, כולל הרחבות וסוגי התאמה מתוך נתונים.

בנייה / תחזוקה חשבון – AdWords מעקב המרות ודו”חות
מעקב המרות בשיתוף מתכנת האתר – הטמעת קודים באתר למעקבי המרות.  דו”חות מעקב המרות תקופתיים – אחת לחודש בתאריך שייקבע מול הלקוח.
יצירה והוספה של מודעות – שירות כתיבת מודעות, אופטימיזציית מודעות.
עדכוני מודעות – שימוש מבוסס נתוני אמת לשינויים אונליין במודעות.
שימוש נכון במודעות דינמיות לאתר – לאתרים מרובי דפים, תלוי בקוד האתר.
אופטימיזציה מתקדמת של חשבון –
שימוש בכלי תמחור ואופטימיזציה מתקדמים ואסטרטגיות הצעות מחיר מתקדמות.  שימוש במסעות הפרסום המשופרים
– מכשירים, מיקומים ותזמון  דו”חות “משפכי המרות” – הנתיבים שהגולש עובר עד להמרה, להסקת מסקנות.  אופטימיזציה של החשבון.על בסיס נתונים.

פרסום ברשת המדיה של Google
הפעלות של סוגי מיקוד ברשת המדיה: מיקוד לפי מיקום, מיקוד לפי הקשר, נושאים ותחומי עניין, שיווק מחדש, הגדרת מיקוד ותמחור ברשת המדיה.  מציאת המיקום המתאים למטרות הפרסום – באתרי השותפים של גוגל.  שילוב בין סוגי מיקוד שונים: מודעות תמונה, וידאו ומובייל , דו”חות נתונים.

תחומי עניין ושיווק מחדש ב Google
תחומי עניין ושיווק מחדש: על פי המאפיינים של הקהל המטורגט, תחומי עניין ועוד.  התקנת קוד והגדרת קהלים – בשיתוף מתכנת האתרניהול מספר חשבונות במקביל  חיבור הנתונים מ- Google AdWords ו- Google Analytics לקבלת נתונים משופרים.  ביצוע אופטימיזציה של חשבון ושל אתר על פי נתוני  Google Analyticsהסקת מסקנות  שימוש בתוספות של מודעות והתאמתם לקהלים השונים של האתר.

ניהול תקציב לבקשת הלקוח
גמישות רבה בהגדלה והקטנה של התקציב לפי הביקוש / המטרות של אותה תקופה.  דיווחים שוטפים ועדכונים בטלפון לפי בקשה, שליחת ח-ן Adwords במועדי חיוב גוגל.  המלצות לתוספות או ניוד תקציבים, לפי תוצאות וצרכים בזמן אמת.

פרסום ממומן ב-Youtube
הקמה או שדרוג רוחבי בח-ן יוטיוב קיים לדומיין האתר, חיבורו לממשקי גוגל השונים.  אפשרויות סוגים שונים של פרסום ב- Youtube סוגי הפצה וקהלים לשיווק  שימוש מכוון branding להפצת המותג ברשת הוידאו. מדידת יעילות של מסע פרסום ב Youtube ואופטימיזציה לקמפיין.

צרו איתנו קשר בכל עניין שיווקי